امام جمعه پارس آباد:سالروز تشکیل رژیم اسرائیل روز نکبت است
صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین

 به نقل از آران مغان، حجت الاسلام ولی علوی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس آباد ضمن تأکید بر اهمیت رعایت تقوا در ابعاد مختلف زندگی بشر، به 26 اردیبهشت ماه سالروز اعلام موجودیت رژیم اشغالگر قدس در سال 1327 که به نام یومٌ‌النکبه معروف شده است، پرداخت و گفت: بدون شک در این 66 سال گذشته جز نکبت، شرارت، آدم‌کشی و ویرانی، دستاورد دیگری از این غده سرطانی دیده نشده است که متأسفانه در سایه تفرقه و اختلاف دنیای اسلام، این رژیم جعلی به حیات نامشروع و نامبارک خود ادامه داده و هر روز جنایتی را بر جنایات خود می‌افزاید.

 

وی با بیان اینکه روز خوش برای دنیای اسلام روز نابودی رژیم جعلی اسرائیل است، تصریح کرد: با وجود حمایت‌های آمریکا و غرب از رژیم جعلی اسرائیل، به خواست خدا مسلمانان با اتحاد و یکپارچگی دنیای اسلام در آینده نزدیک این روز خوش را در زندگی خود تجربه خواهند کرد.

 

علوی، به دیدار نخست وزیر پاکستان با مقام معظم رهبری در هفته گذشته و تأکید معظم له بر همکاری‌های گسترده اقتصادی و امنیتی بین پاکستان و ایران اشاره کرد و افزود: معظم له همچنین در این دیدار گروه‌های تکفیری را به عنوان خطری جدی برای مسلمانان اعلام کردند.

 

خطیب نماز جمعه پارس آباد، همچنین به همه شرکت کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف به خاطر این توفیق بزرگ تبریک گفت و اظهار داشت: استقبال خوب جوانان و نوجوانان از این برنامه انسان‌ساز، به عنوان یکی از موفقیت‌های نظام اسلامی در هدایت نسل جوان به سوی انس با حضرت حق است و معتکفان باید همچون ایام اعتکاف، ارتباط با مساجد و نمازهای جماعت، قرآن و دعا را در دستور زندگی خود داشته باشند.

 

علوی با اشاره به فرارسیدن سالروز وفات آیت الله بهجت بیان داشت: ایشان یکی از ذخایر مذهب تشیع بودند که شاگردان زیادی را تربیت کرده و تحویل جامعه اسلامی نمودند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود انتصاب بیگدیلو فرماندار جدید شهرستان را تبریک گفت و افزود: بیگدیلو از نیروهای توانمند استان اردبیل است که می‌تواند در توسعه شهرستان پارس آباد بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:
[ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 22:32 ] [ رضی نیوز ]